Serwis rowerowy

Drodzy Klienci!

       Chcielibyśmy Państwu przedstawić i omówić politykę cenową Wishbike obowiązującą na rok 2022. Bardzo prosimy o zapoznanie się z nią, mamy nadzieję, że informacje w ten sposób zdobyte, ułatwią Państwu korzystanie z naszych usług, zaoszczędzą czas i niepotrzebnie wydane pieniądze.

 

        Od początku naszej działalności stawiamy na najwyższą jakość obsługi i serwisu. Każdy jest mile widziany, nikogo nie oceniamy, każdego obsłużymy z uśmiechem niezależnie od poglądów czy zasobności portfela. Po ponad 3 latach działania wyrobiliśmy sobie markę jako solidny serwis, który robi raz a dobrze i poprawki praktycznie się u nas nie zdarzają. Wynika to między innymi z tego, że nie robimy „serwisów podstawowych”, które to czasami sprowadzają się do przetarcia roweru i nasmarowania łańcucha. To nie nasza bajka. Do każdego roweru podchodzimy indywidualnie, jak do funkcjonującego organizmu, gdzie jak „boli” brak szprychy, to boli całe koło, a dalej i hamulec i klocki, o które ociera skrzywiona obręcz. Dlatego czasami gdy ktoś przychodzi na „regulację przerzutki” okazuje się że hak jest skrzywiony, łańcuch ktoś zamontował nie skracając go, a w dodatku pancerze i linki są tak skorodowane, że prawie działają. Taka regulacja przerzutki nie będzie trwała minuty i nie będzie kosztowała 20zł z cennika. Stąd mamy dwie opcje, albo robimy w rowerze konkretną wybraną usługę/usługi (mamy także usługę smarowania łańcucha czy czyszczenia roweru, ale nigdy nie nazwalibyśmy tego „serwisem podstawowym”) lub robimy nasz standardowy przegląd premium, który doprowadza rower często do stanu lepszego niż w momencie zakupu, gdyż jest po nim przede wszystkim perfekcyjnie wyregulowany. Pozostałe czynności w nim zawarte są wyszczególnione w tabelce poniżej. 

 

    Poniżej znajdziecie Państwo nasz cennik w rozbiciu na poszczególne obszary wykonywanych usług w naszym serwisie. Ceny przedstawione są zazwyczaj w widełkach lub w tabelkach, gdzie cena zależna jest od wielu czynników – każdy rower jest inny, w jednym wymiana linki i pancerza trwa 5 minut, a w triathlonowym może trwać ponad godzinę jak „szybko pójdzie”, dlatego ostateczną decyzję dotyczącą wyceny podejmuje mechanik Wishbike w chwili wyceny usługi, gdyż nie jesteśmy w stanie opisać w tabelce wszystkich rodzajów usług.

 

       Branża rowerowa jest branżą mocno sezonową. W miesiącach marzec, kwiecień, maj, czerwiec, lipiec, sierpień jest na tyle dużo pracy, że zwykła wymiana żarówki w lampce, bądź linki w hamulcu, jest czasami niemożliwa, gdyż gonią nas terminy, którymi już jesteśmy związani z innymi Klientami. Istnieje możliwość, że w szczycie sezonu nie będziemy w stanie takich usług wykonać dla Państwa i poprosimy o przyjście w innym terminie. Dotychczas nasi Klienci odnosili się do takich sytuacji z wyrozumiałością i bardzo prosimy, by tak pozostało.

 

        Wiemy, że z punktu widzenia naszych Klientów „to zajmuje kilka minut”, ale w tak gorącym okresie jak sezon, takich drobnych, zleceń przez cały dzień, mamy od kilkunastu do kilkudziesięciu (nie licząc tych dużych…) i każde oderwanie mechanika rowerowego od serwisu, powoduje, że czas wykonania zaplanowanego serwisu znacząco się wydłuża. Doba ma tylko 24h, a tydzień tylko 7 dni. Pracując nawet na 3 zmiany i 7 dni w tygodniu, nie jesteśmy w sezonie, w takim systemie, dotrzymać obiecanych terminów, Klientom, którzy oddając nam rower, po prostu nam zaufali.

 

         Zawsze staramy się pomóc „od ręki” w nagłych sytuacjach typu: kapeć w drodze z/do pracy, problem z lampką, montaż koszyka, montaż innych akcesoriów, problem z hamulcem itp.. Jednak przychodzi sezon i nagle, w jednej chwili, świat się zmienia. Nasze moce przerobowe sięgają w pewnym momencie zenitu i nie jesteśmy fizycznie w stanie, rozciągnąć czasu jak gumy. Mamy dwa wyjścia, albo wywiążemy się ze zobowiązań już złożonych –  np. przyjęty rower do serwisu, albo pomożemy komuś w biegu.

 

        Dlatego, wprowadziliśmy zasadę, że w terminie od 01 marca do 31 sierpnia  – wykonujemy wszystkie usługi, z minimalną ceną wykonania robocizny 20 zł (poza sezonem – ceny wracają do cen cennikowych). Także wykonamy każdą usługę, nawet tą najdrobniejszą, ale za usługę zapłacicie Państwo nie zgodnie z cennikiem tylko z ceną minimalną ustaloną na sezon. Z takimi drobnymi usługami, o ile to możliwe, prosimy o przychodzenie do nas poza sezonem. Wtedy zdarza się nawet, że wykonujemy je w ramach bezpłatnej usługi. Ci Klienci, którzy z nami są już od wielu lat na pewno mogą to potwierdzić.

 

        Nieustająco pompowanie kół w dalszym ciągu traktujemy jako wsparcie Klientów i wykonujemy tą usługę zawsze bezpłatnie. W tym wypadku nasza troska o ochronę środowiska bierze górę, niedopompowane koło jest najczęstsza przyczyną przebicia dętki i zniszczenia opony.

 

        Kontynuujemy honorowanie niższymi cenami Klientów, którzy przyprowadzają swój rower na serwis poza sezonem i te serwisy, będą w niższej cenie niż w szczycie sezonu. Każdorazowo cena danej usługi zależy od indywidualnej oceny serwisanta, jak bardzo będzie skomplikowana i czasochłonna. Czasami cena może być niższa niż cennikowa, czasami wyższa. Niższa cena na pewno ucieszy, więc jej nie trzeba tłumaczyć. Wyjaśnimy, tylko dlaczego cena może być wyższa. Według naszych statystyk około 7% rowerów przyjeżdżających do naszego serwisu, zdecydowanie odbiega od standardu roweru, spełniającego minimalne standardy jakościowe. Dotyczy to przede wszystkim rowerów bardzo tanich, jakości hipermarketowej, których serwis jest dużo bardziej kosztowny i wymaga czasami 2-3 krotnie więcej czasu pracy. Taki rower będzie zawsze przez serwisanta wyceniony nie pod względem jego ceny rynkowej (tani rower – tani serwis), a wysokości kosztów serwisu i czasu jaki musimy poświęcić, żeby rower doprowadzić do możliwie najlepszego stanu, tak, żeby móc udzielić jakiejkolwiek gwarancji. Dlatego można w takiej ekstremalnej sytuacji oczekiwać, że rower którego cena rynkowa np. wynosi 150 zł koszt doprowadzenia go do stanu, pod którym możemy się podpisać wynosi 1000 zł lub więcej. W ubiegłych latach uznawaliśmy, że nieekonomiczna naprawa roweru nie ma sensu i odradzaliśmy takie naprawy z góry, w tym roku jednak postanowiliśmy to zmienić, także to Klient będzie podejmował decyzję, czy chce ponieść takie koszty.

 

     Zawsze namawiamy Klientów w sklepie, aby przegląd roweru robić po sezonie lub przed sezonem jesienią i zimą. My jesteśmy wtedy bardziej elastyczni cenowo i przede wszystkim mamy więcej czasu. Poza tym terminy w okresie poza sezonem są dużo krótsze, zdarza się, że nawet na następny dzień rower już można od nas odebrać. Rower przeserwisowany w okresie jesienno – zimowym stojąc w bezpiecznym miejscu (nie narażony bezpośrednio na zmienne warunki atmosferyczne – (zapraszamy do przechowalni rowerów :)), sam się nie psuje, wymaga jedynie dopompowania kół w lutym – marcu i ruszenia w drogę.

 

       Jak co roku wszystkie rowery, które były przez nas serwisowane przez nas wcześniej, posiadają naszą naklejkę oraz są zarejestrowane w naszej bazie wraz z udzielonymi zgodami marketingowymi, honorujemy stałym rabatem 20 zł na serwisy premium. Udzielony rabat obowiązuje przez cały rok kalendarzowy.


     W okresach poza sezonem, o ile wyraziliście Państwo na to zgodę, raz w roku, w miesiącach wrzesień – luty, możecie Państwo otrzymać jednorazową, specjalną, indywidualną ofertę – z super promocyjną ceną, na serwis premium roweru, z dużą obniżką w stosunku do cennika bieżącego. Oferta zawsze będzie ważna 10 dni kalendarzowych, od otrzymania smsa (obniżka zawierać będzie wszystkie udzielone wcześniej rabaty i nie będzie łączyć się z innymi promocjami). Taka oferta może, ale nie musi do Państwa dotrzeć. Przy dużym ruchu wysyłamy takie smsy tylko do wybranych grup Klientów, np. takich, którzy dawno u nas nie byli.

 

    W ubiegłym roku mocno wzrosły kompetencje serwisantów Wishbike w zakresie profesjonalnych serwisów większości amortyzatorów. Nasi serwisanci ukończyli kolejne kursy, tym samym w coraz szerszym zakresie, jesteśmy w stanie wykonywać tą usługę. Cieszymy się, że w ubiegłym roku, tak wielu Klientów nam zaufało i przyjechało na serwis amortyzatorów. Oczywiście zachęcamy Państwa do wykonywania takich usług, w okresach niskiego sezonu, nasza elastyczność cenowa jest dużo większa, a i czas oczekiwania krótszy. 

 

    W sezonie zimowym 2021/22 przeżyliśmy prawdziwy bum w przechowalni rowerów. Niestety wielu Klientom musieliśmy odmówić przyjęcia rowerów do przechowalni, ze względu na brak miejsca, w naszym magazynie. W sezonie zimowym 2022/23 usługa ta będzie kontynuowana. O rezerwacji miejsc, będzie decydować kolejność przyprowadzonych do nas rowerów. Mamy niestety ograniczoną liczbę miejsc, dlatego prosimy o wcześniejszą zainteresowanie się tym tematem, najlepiej już w okresie sierpnia/września. O pierwszeństwie może też decydować, skorzystanie z przechowalni w pełnym zakresie zimowym czyli 01.10 do 01.03 – aktualny cennik pojawi się na naszej stronie w okolicach sierpnia (niestety sytuacja na rynku jest dynamiczna co uniemożliwia nam podejmowanie decyzji o cenach rok do przodu). Jeżeli dowóz rowerów jest z innej części Wrocławia, proponujemy zawsze tel. do nas przed przyjazdem i już przez telefon zabukowanie miejsca.

 

   W dalszym ciągu w miesiącach szczytu sezonu, będziemy obsługiwać serwisy błyskawiczne i ekspresowe rowerów i innych usług. Jeżeli zależy Państwu na czasie – a termin wyznaczony przez serwisanta jest za długi w stosunku do Państwa oczekiwań – proszę o informację, że w takim razie chcą Państwo usługę przyspieszającą wykonanie prac. Usługa błyskawiczna jest wykonywana w 24h od zostawienia roweru (cena usługi z cennika x2), zaś ekspres oddajemy w 48h od zostawienia roweru (cena usługi z cennika x1,5). Zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia roweru, w tym systemie na serwis, jeżeli uznamy, że fizycznie nie jesteśmy w stanie dotrzymać zobowiązania lub serwis wymaga użycia części, których aktualnie nie mamy na stanie.

 

   W okresie zimowym, w dalszym ciągu będziemy obsługiwać serwisy nart i snowboardów aktualny cennik na zimę 2022/23 znajdziecie Państwo na naszej stronie w okolicach września tutaj.

 

     W dalszym ciągu obsługujemy w zakresie serwisu i naprawy rowery elektryczne i hulajnogi elektryczne. W ubiegłym roku podjęliśmy współpracę z firmą zajmującą się serwisem i naprawą elektroniki w takich pojazdach. Dlatego na dzień dzisiejszy jesteśmy w stanie obsłużyć serwisy i naprawy w prawie pełnym zakresie, w prawie wszystkich tych pojazdach. Zastrzegamy sobie jednak prawo, że przy nietypowych rowerach lub hulajnogach (chodzi głównie o wszelakie wynalazki sprowadzane z Chin i hipermarketowe) możemy odmówić wykonania usługi ze względu na to, że nie będziemy w stanie dać gwarancji, że pojazd po naprawie będzie mógł sprawnie przez dłuższy czas
działać bezproblemowo.

 

    W ubiegłym roku rozpoczęliśmy współpracę z firmami korzystającymi na terenie własnych firm z rowerów, rowerów elektrycznych, hulajnóg lub podobnych pojazdów (firmy logistyczne, fabryki, sklepy spożywcze itp.). Wykonujemy usługi serwisowe wyjazdowe dla takich Klientów na terenie ich przedsiębiorstw. Zapraszamy wszystkie zainteresowane firmy do współpracy. Oferty współpracy przygotowujemy indywidualnie i szyjemy na miarę potrzeb Klientów, przeprowadzamy indywidualne wyceny usług. Nasi dotychczasowi Klienci są bardzo zadowoleni z tej formy współpracy i widzimy, że coraz częściej przedsiębiorcy korzystają z tej formy przemieszczania się pracowników. Czas pracy pracowników jest coraz droższy, dlatego warto ekonomicznie nim zarządzać. Kontakt z nami możecie Państwo nawiązać: telefonicznie, mailowo, na WhatsApp, Facebook, Instagram lub jak zawsze osobiście w naszym sklepie i serwisie rowerowym Wishbike.

 

        Jak zawsze staramy się wspierać wszystkie osoby korzystające z rożnych pojazdów m.in. z wózków dla dzieci, przyczepek, wózków inwalidzkich itp przy wymianie opon i dętek. Jeśli chodzi o serwisy i naprawy pojazdów nie będących typowymi jednośladami – każdorazowo serwisant podejmuje decyzję, czy i w jakim zakresie jesteśmy w stanie wykonać usługę.

 

        Już od 4 lat przygotowujemy wyceny, opinie dotyczące rowerów uszkodzonych, które były uczestnikami kolizji. Jeżeli potrzebujecie Państwo taki dokument dla ubezpieczyciela lub w innej sprawie spornej, służymy pomocą. Jest to usługa odpłatna, gdyż wymaga od nas czasu by profesjonalnie i rzetelnie przygotować taki dokument. Od Klientów, korzystających z naszych usług w tym zakresie wiemy, że nasze opinie przeważnie są podstawą do uzyskania roszczenia.

 

     Przygotowujemy i pakujemy również rowery do wysyłki. Czyli składamy i pakujemy w odpowiedni sposób zabezpieczając rower, tak by w bezpieczny sposób mógł dotrzeć do docelowego miejsca.

 

    Oferujemy także usługi przewozu rowerów do serwisu i z serwisu ze wskazanego miejsca przez Klienta. Ceny zawsze ustalane są indywidualnie.

 

      Wykonujemy serwisy gwarancyjne dla wszystkich rowerów zakupionych przez internet i u innych dostawców. Klienci w takiej sytuacji często bezpośrednio kierują dostawę do naszego sklepu. To rozwiązanie ma wiele plusów np. otwierając przesyłkę, od razu jesteśmy w stanie stwierdzić, czy rower nie został uszkodzony w czasie transportu (niestety bardzo często to się zdarza) i od razu zareagować. Eliminuje to także niepotrzebny czas i wysiłek, by taki rower często zapakowany dostarczyć do naszego serwisu. Jednakże trzeba pamiętać, żeby nie robić nam niespodzianek z przybycia niezapowiedzianego roweru. Każdorazowo takie zdarzenie musi być wcześniej z nami uzgodnione np. przez wysłanie do nas maila z informacją na adres sklep@wishbike.pl lub w ostateczności telefonicznie. W ten sposób unikniemy odesłania kuriera myśląc, że to pomyłka w dostawie. Najlepiej poczekać na nasze potwierdzenie, że będziemy czekać na dany rower. Najbardziej jednak istotną sprawą dla kupującego, jest to, że 99% producentów sprzedających rowery przez internet nie uznaje gwarancji, jeżeli rower nie zostanie po zakupie przeserwisowany w stacjonarnym serwisie rowerowym i nie będzie to potwierdzone wpisem serwisu do książki gwarancyjnej oraz potwierdzone paragonem, za wykonaną usługę serwisu.

 

      Przypominamy jednak Państwu, że rower zakupiony przez internet u jakiegokolwiek dostawcy, powinien dla Państwa bezpieczeństwa zostać złożony i przeserwisowany w profesjonalnym serwisie rowerowym. Przeważnie rower zakupiony przez internet złożony jest przez pracowników fabryki i tylko teoretycznie nadaje się do jazdy. Jednakże jazda takim rowerem, nie tylko nie służy rowerowi, ale często grozi wypadkiem. Rower przed pierwszym użyciem powinien być prawidłowo skręcony i nasmarowany, powinny być usunięte wszystkie luzy na łączeniach. Do prawidłowej jazdy rower powinien mieć wyregulowane hamulce, przerzutki i wycentrowane koła. Kupując rower w sklepie rowerowym, który prowadzi usługi serwisowe macie Państwo gwarancję, że razem z rowerem, w cenie otrzymujecie profesjonalne jego złożenie oraz pierwszy serwis. W takim wypadku po miesiącu wystarczy podjechać do sklepu po 30 dniach na serwis uzupełniający po pierwszych kilometrach jazdy. Wielokrotnie byliśmy świadkami, że producent nie uznał gwarancji, z powodu braku dowodów, że rower został prawidłowo złożony i przeserwisowany po zakupie i że właśnie brak tego serwisu, spowodował uszkodzenie części roweru. Była to podstawa do odrzucenia gwarancji, a naprawy w ten sposób uszkodzonych rowerów sięgają nawet do kilkuset złotych. To nie jest miłe, kiedy jesteśmy świadkiem, kiedy Klient za naprawę roweru kupionego kilka miesięcy wcześniej przez internet za 900 zł, musiał zapłacić 650,00 zł za naprawę i zniszczone części, ze względu na nie uznanie gwarancji z powodów wyżej opisanych. Każdorazowo, by utrzymać gwarancję na drugi rok producenci rowerów, obligatoryjnie wymagają przeprowadzenia corocznego serwisu roweru, z wbiciem do książki gwarancyjnej potwierdzonej paragonem.

 

        Wykonujemy też naprawy gwarancyjne wszystkich rowerów sprzedanych w naszym sklepie (na szczęście możemy uznać, że praktycznie ich nie ma, ponieważ wady i błędy roweru, są u nas wychwytywane na poziomie składania nowych rowerów i ich serwisu, co prawie w 100% eliminuje wadliwe sztuki) oraz od producentów rowerów, które mają z nami podpisane umowy – nawet jeżeli rower nie był kupiony u nas w sklepie. Zazwyczaj widniejemy u takich producentów jako serwis gwarancyjny i polecane miejsce napraw.

 

     Jeśli chodzi o naprawy gwarancyjne rowerów innych dostawców – taką usługę, możemy wykonać tylko i wyłącznie wtedy, jeżeli producent dostarczy nam części potrzebne do usunięcia wady oraz da gwarancję, że usługa gwarancyjna będzie przez niego opłacona. Dlatego w pierwszym rzędzie to Państwo musicie dogadać się w tym zakresie z firmą, która wystawiła Wam gwarancję. Na pewno takie rozwiązanie skróci Państwu czas naprawy i oczekiwania na rower, który w normalnych warunkach powinien być przez Państwa spakowany i odesłany do sprzedawcy do naprawy.

  

      Poniżej prezentujemy nasz główny całościowy cennik. Ceny w nim prezentowane mają charakter poglądowy, jednakże ostatecznej wyceny dokonuje zawsze mechanik na miejscu, widząc rower. Wtedy też otrzymujecie Państwo informację w jakim stanie jest rower oraz zużycie poszczególnych części. Ta informacja ułatwi Państwu decyzję oraz pozwoli zaplanować sobie ewentualne naprawy, które w bliższej lub dalszej perspektywie
Państwa czekają.

 

       Proszę pamiętać, że Wishbike jest bardzo pro ekologiczny, dlatego staramy się nie wymieniać bezmyślnie części, które tylko dodatkowo zanieczyszczą środowisko. Staramy się naprawiać wszystko co się da i raczej kierujemy się zasadą, że wymieniamy część na nową, jeżeli nie widzimy już żadnej innej możliwości.

 

    Staramy się raczej nie dokonywać wycen przez telefon, gdyż wielokrotnie po przyprowadzeniu okazuje się, że zupełnie jest inna przyczyna nie sprawności roweru, niż sugerował nam Klient przez telefon.

 

     Jeżeli jesteście Państwo spoza Wrocławia (coraz więcej pojazdów jest do nas wysyłanych kurierem z całej Polski) proszę przygotować pełną dokumentację zdjęciową, ze szczegółowym opisem i przesłać do nas mailem na adres sklep@wishbike.pl i cierpliwie poczekać na odpowiedź. Zazwyczaj odpowiadamy w ciągu 24h, jednakże w sezonie ten czas może wydłużyć się nawet do kilku dni.

 

UWAGI DODATKOWE

 

     Czas pracy serwisu uzależniony jest od aktualnego zapotrzebowania (działalność sezonowa). Sklep zawsze jest czynny, jeżeli drzwi są do niego otwarte – bez względu na to czy są to formalne godziny otwarcia. W sezonie te drzwi czasami się nie zamykają 🙂 wiedzą to dobrze Klienci, którzy odwiedzają naszych serwisantów nawet nocą. Natomiast poza sezonem pracujemy formalnie w zależności od natężenia pracy w sklepie. Mamy poza sezonem dużo zleceń wyjazdowych, więc serwisanci często kilka razy dziennie pojawiają się w sklepie. Dlatego jeżeli czas otwarcia sklepu i serwisu, nam nie odpowiada – zawsze można telefonicznie spróbować się z nami umówić w dogodnym dla obu stron czasie. Zawsze aktualne godziny otwarcia umieszczamy na Google – wizytówka firmy, Fb i wywieszamy na drzwiach sklepu.

 

      W sklepie posługujemy się oprócz języka polskiego, językiem angielskim i arabskim. Ale jak będzie taka potrzeba damy sobie radę dogadać się z każdym (od czego są ręce i translator).

 

     Nasza firma jest przyjazna zwierzętom i każdy zwierzak może u nas liczyć na miskę świeżej wody w trasie spacerowej, także śmiało można do nas przyjeżdżać jeżeli towarzyszy nam nasz czworonożny przyjaciel.

 

     Jeżeli po wstępnym obejrzeniu roweru uznajemy, że rower nawet po przejściu serwisu, będzie stanowił zagrożenie zdrowia i życia dla użytkownika, zastrzegamy sobie prawo, do nie przyjęcia roweru na serwis. Każdorazowo oczywiście mechanik dokładnie przedstawi Klientowi powód takiej decyzji. Niestety coraz częściej spotykamy się z rowerami, kupionymi z niepewnego źródła, które złożone są z różnych przypadkowych części, jakość użytych części jest poniżej jakichkolwiek progów bezpieczeństwa lub zużycie roweru jest na tyle duże, że jeżdżenie nim zagraża właścicielowi oraz innym uczestnikom ruchu.

 

     Rowery zabytkowe, no name, marketowe bardzo niskiej jakości, typu bagno-rzeka i inne wynalazki przyjmujemy, jeśli po naszym serwisie jazda nimi nie będzie stanowić zagrożenia dla użytkownika oraz będą posiadać minimum 1 sprawny hamulec, jednakże wycena takich rowerów zawsze jest indywidualna i niezależna od cennika.

 

     Prosimy o przyprowadzanie w miarę czystych rowerów, niestety rowery brudne – zabłocone, będą musiały przejść czyszczenie odpłatne – o tym fakcie Klient zostanie poinformowany przy przyjęciu roweru. Czyszczenie roweru, będącego w stanie nie nadającym się do przeprowadzenia serwisu będzie kosztować od 30 zł wzwyż.

 

Poniższe ceny obejmują samą usługę serwisową bez użytych części:

PRZEGLĄDY

RAMA

  • Prostowanie haka 15-35 zł
  • Wymiana haka 20 zł
  • Wymiana łożysk w ramie od 130 zł
  • Wymiana ramy 250-500 zł

STERY

  • Regulacja sterów 20 zł
  • Wymiana łożysk sterów od 40 zł
  • Wymiana sterów 50 zł
  • Smarowanie sterów 30 zł
  • Nabicie pierścienia na widelec 10 zł
  • Nabicie misek sterów do ramy 30 zł

KIEROWNICA, MOSTEK

  • Wymiana/montaż kierownicy 20-40 zł
  • Wymiana/montaż mostka 15-40 zł
  • Skrócenie kierownicy 25 zł
  • Montaż/wymiana owijki 40 zł
  • Montaż / wymiana rogów kierownicy 5-20 zł
  • Założenie chwytów 5-20 zł
  • Montaż lemondki 35 zł

PRZERZUTKI

  • Regulacja przerzutki 15-25 zł
  • Wymiana i regulacja przerzutki 35 zł
  • Wymiana linki/pancerza i regulacja 35 zł
  • Wymiana kompletu linek i pancerzy z regulacją 70 zł
  • Wymiana manetek z regulacją 50 zł
  • Wymiana kółek w tylnej przerzutce plus czyszczenie i smarowanie 25 zł
  • Wymiana wózka w tylnej przerzutce 30 zł
  • Naprawa manetki 20-50 zł
  • Regulacja piasty biegowej 25-35 zł

NAPĘD

  • Wymiana/serwis wkładu suportu 50-100 zł
  • Wymiana korby 30-50 zł
  • Gwintowanie (wstawienie tulejki) ramienia korby 60 zł
  • Wymiana tarczy korby 30 zł
  • Usunięcie luzu na wkładzie suportu 15-25 zł
  • Montaż mechanizmu korbowego z regulacją przerzutki 45 zł
  • Demontaż mechanizmu korbowego 20 zł
  • Wymiana wolnobiegu/kasety 10-25 zł
  • Wymiana/skracanie łańcucha 10-15 zł
  • Czyszczenie napędu preparatami 40-80 zł
  • Montaż napinacza 50 zł
  • Montaż pełnej osłony łańcucha 20-40 zł

PEDAŁY

  • Wymiana pedałów 15 zł
  • Konserwacja pedałów zatrzaskowych 30-50 zł
  • Regulacja pedałów zatrzaskowych 10-15 zł
  • Montaż/wymiana bloków w butach 10-20 zł

HAMULCE

  • Regulacja hamulca (koło) 15-25 zł
  • Wymiana szczęk z regulacją (koło) 40 zł
  • Wymiana klamek z regulacją (komplet) 80-100 zł
  • Wymiana klocków lub okładzin (koło) 25-35 zł
  • Wymiana linki/pancerza z regulacją (koło) 40 zł
  • Wymiana kompletu linek i pancerzy z regulacją 80 zł
  • Wymiana sprężyn w hamulcu (koło) 30 zł
  • Wymiana piwotów (koło) 10-30 zł

HAMULCE HYDRAULICZNE

  • Regulacja hamulca (koło) od 30 zł
  • Wymiana klocków hamulcowych (koło) od 40 zł
  • Zalanie/odpowietrzenie hamulca od 60 zł
  • Kompleksowy przegląd hamulca hydraulicznego 100 zł
  • Skrócenie przewodu od 65 zł
  • Wymiana przewodu/klamki /zacisku z zalaniem od 80 zł
  • Montaż hamulca hydraulicznego z regulacją od 70 zł
  • Naprawa klamki hamulca hydraulicznego 120 zł
  • Naprawa zacisku hamulca hydraulicznego 120 zł
  • Wymiana tarczy (koło) 10-20 zł
  • Prostowanie tarczy (koło) 20-30 zł
  • Odtłuszczenie tarczy (koło) od 20 zł

KOŁA

  • Wymiana dętki/opony od 25 zł
  • Wymiana dętki/opony hamulec bębnowy od 30 zł
  • Wymiana dętki/opony w rowerze z pełną osłoną łańcucha od 60 zł
  • Centrowanie koła od 40 zł
  • Wymiana szprych z centrowaniem od 50 zł
  • Zaplecenie koła od 80 zł
  • Przeplecenie koła od 90 zł
  • Kasowanie luzu piasty od 20zł
  • Przegląd piasty, czyszczenie i smarowanie od 50 zł
  • Wymiana łożysk/osi/konusów od 50 zł
  • Serwis bębenka od 70 zł
  • Serwis piasty wielobiegowej 80-250 zł

WIDELEC/AMORTYZATOR

OŚWIETLENIE

  • Wymiana żarówki 10 zł
  • Wymiana lampy 15 zł
  • Wymiana przewodów 15-50 zł
  • Wymiana Dynama 15 zł
  • Diagnoza usterki 0-10 zł
  • Montaż oświetlenia z dynamem 35 zł
  • Montaż oświetlenia na baterie 0-10 zł

AKCESORIA

  • Montaż napinacza 50 zł
  • Montaż sztycy 10-15 zł
  • Montaż sztycy regulowanej od 50 zł
  • Odpowietrzenie manetki hydraulicznej sztycy regulowanej 70 zł
  • Montaż błotników szybkiego montażu 25-35 zł
  • Montaż błotników na drutach 40-60 zł
  • Montaż fotelika dla dziecka 20-30 zł
  • Montaż nóżki do roweru 10-20 zł
  • Montaż siodełka 15 zł
  • Smarowanie siodełka skórzanego 15 zł
  • Montaż bagażnika 30-40 zł
  • Montaż koszyka 15-25 zł
  • Montaż licznika 20 zł
  • Wymiana baterii licznika, lampki 10 zł

INNE

Skontaktuj się z nami

Zamknij
×
×

Koszyk