Serwis rowerowy
Drodzy Klienci!
Chciałbym Państwu przedstawić i omówić politykę cenową Wishbike obowiązującą na rok 2025. Bardzo proszę o zapoznanie się z nią, mam nadzieję, że informacje w ten sposób zdobyte, ułatwią Państwu korzystanie z moich usług, zaoszczędzą czas
i niepotrzebnie wydane pieniądze. Rowery można przyprowadzać w godzinach otwarcia sklepu, nie umawiamy się na konkretne terminy. Każdorazowo zostawiając rower dostają Państwo protokół z wyceną i przewidywaną datą odbioru sprzętu.
Od początku działalności stawiam na najwyższą jakość obsługi i serwisu. Każdy jest mile widziany, nikogo nie oceniam, każdego obsłużę z uśmiechem niezależnie od poglądów czy zasobności portfela. Po ponad 7 latach działania wyrobiłem sobie markę jako solidny serwis, który robi raz a dobrze i poprawki praktycznie się u mnie nie zdarzają. Wynika to między innymi z tego, że nie robię „serwisów podstawowych”, które to czasami sprowadzają się do przetarcia roweru i nasmarowania łańcucha. Do każdego roweru podchodzę indywidualnie, jak do funkcjonującego organizmu, gdzie jak „boli” brak szprychy, to boli całe koło, a dalej i hamulec i klocki, o które ociera skrzywiona obręcz. Dlatego czasami gdy ktoś przychodzi na „regulację przerzutki” okazuje się, że hak jest skrzywiony, łańcuch ktoś zamontował nie skracając go, a w dodatku pancerze i linki są tak skorodowane, że prawie nie działają. Taka regulacja przerzutki nie będzie trwała kilku minut i nie będzie kosztowała 30zł z cennika. Stąd mam dwie opcje, albo robię w rowerze konkretną wybraną usługę/usługi albo robię standardowy przegląd premium, który doprowadza rower często do stanu lepszego niż w momencie zakupu, gdyż jest po nim przede wszystkim perfekcyjnie wyregulowany. Pozostałe czynności w nim zawarte są wyszczególnione w tabelce poniżej.
Poniżej znajdziecie Państwo cennik w rozbiciu na poszczególne obszary wykonywanych usług w serwisie. Ceny przedstawione są zazwyczaj w widełkach lub w tabelkach, gdzie cena zależna jest od wielu czynników – każdy rower jest inny, w jednym wymiana linki i pancerza trwa 5 minut, a w triathlonowym może trwać ponad godzinę jak „szybko pójdzie”, dlatego ostateczną decyzję dotyczącą wyceny podejmuję w chwili wyceny usługi, gdyż nie jestem w stanie opisać w tabelce wszystkich rodzajów usług.
Branża rowerowa jest branżą mocno sezonową. W miesiącach marzec, kwiecień, maj, czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień jest na tyle dużo pracy, że zwykła wymiana żarówki w lampce, bądź linki w hamulcu, jest czasami niemożliwa, gdyż gonią mnie terminy, którymi już jestem związany z innymi Klientami. Bardzo często w szczycie sezonu nie jestem w stanie takich usług wykonać jak i często w ogóle przyjąć roweru ze względu na brak miejsca na serwisie. Stąd sugestia by przychodzić na serwis poza sezonem od października do stycznia 🙂
Zawsze staram się pomóc „od ręki” w nagłych sytuacjach typu: kapeć w drodze z/do pracy, problem z lampką, problem z hamulcem itp. i tego typu prace są priorytetowe, czasami powodując lekkie obsunięcia terminowe w rowerach przyjętych na dłuższe serwisy, gdyż samych kapci w sezonie potrafi przyjść ponad 10 dziennie…
Nieustająco pompowanie kół w dalszym ciągu traktuję jako wsparcie Klientów i wykonuję tą usługę zawsze bezpłatnie. W tym wypadku troska o ochronę środowiska i portfel klienta bierze górę, niedopompowane koło jest najczęstsza przyczyną przebicia dętki i zniszczenia opony.
Kontynuuję honorowanie niższymi cenami Klientów, którzy przyprowadzają swój rower na serwis poza sezonem i te serwisy, będą w niższej cenie niż w szczycie sezonu. Każdorazowo cena danej usługi zależy od indywidualnej oceny roweru, jak bardzo będzie skomplikowana i czasochłonna. Czasami cena może być niższa niż cennikowa, czasami wyższa. Niższa cena na pewno ucieszy, więc jej nie trzeba tłumaczyć. Wyjaśnijmy, tylko dlaczego cena może być wyższa. Według statystyk około 7% rowerów przyjeżdżających do serwisu, zdecydowanie odbiega od standardu roweru, spełniającego minimalne standardy jakościowe. Dotyczy to przede wszystkim rowerów bardzo tanich, jakości hipermarketowej, których serwis jest dużo bardziej kosztowny i wymaga czasami 2-3 krotnie więcej czasu pracy. Taki rower będzie zawsze wyceniony nie pod względem jego ceny rynkowej (tani rower – tani serwis), a wysokości kosztów serwisu i czasu jaki muszę poświęcić, żeby rower doprowadzić do możliwie najlepszego stanu, tak, żeby móc udzielić jakiejkolwiek gwarancji. Dlatego można w takiej ekstremalnej sytuacji oczekiwać, że rower którego cena rynkowa np. wynosi 150 zł koszt doprowadzenia go do stanu, pod którym mogę się podpisać wynosi 1000 zł i wtedy takiego roweru nie przyjmuję, bo nieekonomiczna naprawa roweru nie ma sensu.
Zawsze namawiam Klientów w sklepie, aby przegląd roweru robić po sezonie lub przed sezonem jesienią i zimą. Jestem wtedy bardziej elastyczny cenowo i przede wszystkim mam więcej czasu. Poza tym terminy w okresie poza sezonem są dużo krótsze, zazwyczaj na następny dzień można odebrać rower. Rower przeserwisowany w okresie jesienno – zimowym stojąc w bezpiecznym miejscu (nie narażony bezpośrednio na zmienne warunki atmosferyczne – (zapraszam do przechowalni rowerów :)), sam się nie psuje, wymaga jedynie dopompowania dętek w lutym – marcu i ruszenia w drogę.
Jak co roku wszystkie rowery, które były przeze mnie serwisowane wcześniej, posiadają naklejkę wraz z udzielonymi zgodami marketingowymi, honoruję stałym rabatem 30 zł na serwisy premium jak i podstawowy. Udzielony rabat obowiązuje poza sezonem, czyli od 1 października do 31 stycznia.
W okresach poza sezonem, o ile wyraziliście Państwo na to zgodę, raz w roku, w miesiącach październik – styczeń, możecie Państwo otrzymać jednorazową, specjalną, indywidualną ofertę – z super promocyjną ceną, na serwis premium roweru, z dużą obniżką w stosunku do cennika bieżącego. Oferta zawsze będzie ważna 10 dni kalendarzowych, od otrzymania smsa (obniżka zawierać będzie wszystkie udzielone wcześniej rabaty i nie będzie łączyć się z innymi promocjami). Taka oferta może, ale nie musi do Państwa dotrzeć. Przy dużym ruchu wysyłamy takie smsy tylko do wybranych grup Klientów, np. takich, którzy dawno u nas nie byli.
W 2021 roku mocno wzrosły kompetencje serwisantów Wishbike w zakresie profesjonalnych serwisów większości amortyzatorów. Nasi serwisanci ukończyli kolejne kursy, tym samym w coraz szerszym zakresie, jesteśmy w stanie wykonywać tą usługę. Cieszymy się, że w ubiegłym roku, tak wielu Klientów nam zaufało i przyjechało na serwis amortyzatorów. Oczywiście zachęcamy Państwa do wykonywania takich usług, w okresach niskiego sezonu, nasza elastyczność cenowa jest dużo większa, a i czas oczekiwania krótszy.
W sezonie zimowym 2021/22 przeżyliśmy prawdziwy bum w przechowalni rowerów. Niestety wielu Klientom musieliśmy odmówić przyjęcia rowerów do przechowalni, ze względu na brak miejsca, w naszym magazynie. W kolejnych sezonach zimowych usługa ta będzie kontynuowana. O rezerwacji miejsc, będzie decydować kolejność przyprowadzonych do nas rowerów. Mamy niestety ograniczoną liczbę miejsc, dlatego prosimy o wcześniejszą zainteresowanie się tym tematem, najlepiej już w okresie sierpnia/września. O pierwszeństwie może też decydować, skorzystanie z przechowalni w pełnym zakresie zimowym czyli 01.10 do 01.02 – aktualny cennik pojawia się na naszej stronie w okolicach sierpnia/września. Jeżeli dowóz rowerów jest z innej części Wrocławia, proponujemy zawsze tel. do nas przed przyjazdem i już przez telefon zabukowanie miejsca.
W dalszym ciągu w miesiącach szczytu sezonu, będziemy obsługiwać serwisy błyskawiczne i ekspresowe rowerów i innych usług. Jeżeli zależy Państwu na czasie – a termin wyznaczony przez serwisanta jest za długi w stosunku do Państwa oczekiwań – proszę o informację, że w takim razie chcą Państwo usługę przyspieszającą wykonanie prac. Usługa błyskawiczna jest wykonywana w 24h od zostawienia roweru (cena usługi z cennika x2), zaś ekspres oddajemy w 48h od zostawienia roweru (cena usługi z cennika x1,5). Zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia roweru, w tym systemie na serwis, jeżeli uznamy, że fizycznie nie jesteśmy w stanie dotrzymać zobowiązania lub serwis wymaga użycia części, których aktualnie nie mamy na stanie.
W dalszym ciągu obsługujemy w zakresie serwisu i naprawy rowery elektryczne i hulajnogi elektryczne. W ubiegłym roku podjęliśmy współpracę z firmą zajmującą się serwisem i naprawą elektroniki w takich pojazdach. Dlatego na dzień dzisiejszy jesteśmy w stanie obsłużyć serwisy i naprawy w prawie pełnym zakresie, w prawie wszystkich tych pojazdach. Zastrzegamy sobie jednak prawo, że przy nietypowych rowerach lub hulajnogach (chodzi głównie o wszelakie wynalazki sprowadzane z Chin i hipermarketowe) możemy odmówić wykonania usługi ze względu na to, że nie będziemy w stanie dać gwarancji, że pojazd po naprawie będzie mógł sprawnie przez dłuższy czas
działać bezproblemowo.
Jak zawsze staramy się wspierać wszystkie osoby korzystające z rożnych pojazdów m.in. z wózków dla dzieci, przyczepek, wózków inwalidzkich itp przy wymianie opon i dętek. Jeśli chodzi o serwisy i naprawy pojazdów nie będących typowymi jednośladami – każdorazowo serwisant podejmuje decyzję, czy i w jakim zakresie jesteśmy w stanie wykonać usługę.
Już od 5 lat przygotowujemy wyceny, opinie dotyczące rowerów uszkodzonych, które były uczestnikami kolizji. Jeżeli potrzebujecie Państwo taki dokument dla ubezpieczyciela lub w innej sprawie spornej, służymy pomocą. Jest to usługa odpłatna, gdyż wymaga od nas czasu by profesjonalnie i rzetelnie przygotować taki dokument. Od Klientów, korzystających z naszych usług w tym zakresie wiemy, że nasze opinie przeważnie są podstawą do uzyskania roszczenia.
Przygotowujemy i pakujemy również rowery do wysyłki. Czyli składamy i pakujemy w odpowiedni sposób zabezpieczając rower, tak by w bezpieczny sposób mógł dotrzeć do docelowego miejsca.
Oferujemy także usługi przewozu rowerów do serwisu i z serwisu ze wskazanego miejsca przez Klienta. Ceny zawsze ustalane są indywidualnie.
Wykonujemy serwisy gwarancyjne dla wszystkich rowerów zakupionych przez internet i u innych dostawców. Klienci w takiej sytuacji często bezpośrednio kierują dostawę do naszego sklepu. To rozwiązanie ma wiele plusów np. otwierając przesyłkę, od razu jesteśmy w stanie stwierdzić, czy rower nie został uszkodzony w czasie transportu (niestety bardzo często to się zdarza) i od razu zareagować. Eliminuje to także niepotrzebny czas i wysiłek, by taki rower często zapakowany dostarczyć do naszego serwisu. Jednakże trzeba pamiętać, żeby nie robić nam niespodzianek z przybycia niezapowiedzianego roweru. Każdorazowo takie zdarzenie musi być wcześniej z nami uzgodnione np. przez wysłanie do nas maila z informacją na adres sklep@wishbike.pl lub w ostateczności telefonicznie. W ten sposób unikniemy odesłania kuriera myśląc, że to pomyłka w dostawie. Najlepiej poczekać na nasze potwierdzenie, że będziemy czekać na dany rower. Najbardziej jednak istotną sprawą dla kupującego, jest to, że 99% producentów sprzedających rowery przez internet nie uznaje gwarancji, jeżeli rower nie zostanie po zakupie przeserwisowany w stacjonarnym serwisie rowerowym i nie będzie to potwierdzone wpisem serwisu do książki gwarancyjnej oraz potwierdzone paragonem, za wykonaną usługę serwisu.
Przypominamy jednak Państwu, że rower zakupiony przez internet u jakiegokolwiek dostawcy, powinien dla Państwa bezpieczeństwa zostać złożony i przeserwisowany w profesjonalnym serwisie rowerowym. Przeważnie rower zakupiony przez internet złożony jest przez pracowników fabryki i tylko teoretycznie nadaje się do jazdy. Jednakże jazda takim rowerem, nie tylko nie służy rowerowi, ale często grozi wypadkiem. Rower przed pierwszym użyciem powinien być prawidłowo skręcony i nasmarowany, powinny być usunięte wszystkie luzy na łączeniach. Do prawidłowej jazdy rower powinien mieć wyregulowane hamulce, przerzutki i wycentrowane koła. Kupując rower w sklepie rowerowym, który prowadzi usługi serwisowe macie Państwo gwarancję, że razem z rowerem, w cenie otrzymujecie profesjonalne jego złożenie oraz pierwszy serwis. W takim wypadku po miesiącu wystarczy podjechać do sklepu po 30 dniach na serwis uzupełniający po pierwszych kilometrach jazdy. Wielokrotnie byliśmy świadkami, że producent nie uznał gwarancji, z powodu braku dowodów, że rower został prawidłowo złożony i przeserwisowany po zakupie i że właśnie brak tego serwisu, spowodował uszkodzenie części roweru. Była to podstawa do odrzucenia gwarancji, a naprawy w ten sposób uszkodzonych rowerów sięgają nawet do kilkuset złotych. To nie jest miłe, kiedy jesteśmy świadkiem, kiedy Klient za naprawę roweru kupionego kilka miesięcy wcześniej przez internet za 900 zł, musiał zapłacić 650,00 zł za naprawę i zniszczone części, ze względu na nie uznanie gwarancji z powodów wyżej opisanych. Każdorazowo, by utrzymać gwarancję na drugi rok producenci rowerów, obligatoryjnie wymagają przeprowadzenia corocznego serwisu roweru, z wbiciem do książki gwarancyjnej potwierdzonej paragonem.
Wykonujemy też naprawy gwarancyjne wszystkich rowerów sprzedanych w naszym sklepie (na szczęście możemy uznać, że praktycznie ich nie ma, ponieważ wady i błędy roweru, są u nas wychwytywane na poziomie składania nowych rowerów i ich serwisu, co prawie w 100% eliminuje wadliwe sztuki) oraz od producentów rowerów, które mają z nami podpisane umowy – nawet jeżeli rower nie był kupiony u nas w sklepie. Zazwyczaj widniejemy u takich producentów jako serwis gwarancyjny i polecane miejsce napraw.
Jeśli chodzi o naprawy gwarancyjne rowerów innych dostawców – taką usługę, możemy wykonać tylko i wyłącznie wtedy, jeżeli producent dostarczy nam części potrzebne do usunięcia wady oraz da gwarancję, że usługa gwarancyjna będzie przez niego opłacona. Dlatego w pierwszym rzędzie to Państwo musicie dogadać się w tym zakresie z firmą, która wystawiła Wam gwarancję. Na pewno takie rozwiązanie skróci Państwu czas naprawy i oczekiwania na rower, który w normalnych warunkach powinien być przez Państwa spakowany i odesłany do sprzedawcy do naprawy.
Poniżej prezentujemy nasz główny całościowy cennik. Ceny w nim prezentowane mają charakter poglądowy, ostatecznej wyceny dokonuje zawsze mechanik na miejscu, widząc rower. Wtedy też otrzymujecie Państwo informację w jakim stanie jest rower oraz zużycie poszczególnych części. Ta informacja ułatwi Państwu decyzję oraz pozwoli zaplanować sobie ewentualne naprawy, które w bliższej lub dalszej perspektywie
Państwa czekają.
Proszę pamiętać, że Wishbike jest bardzo pro ekologiczny, dlatego staramy się nie wymieniać bezmyślnie części, które tylko dodatkowo zanieczyszczą środowisko. Staramy się naprawiać wszystko co się da i raczej kierujemy się zasadą, że wymieniamy część na nową, jeżeli nie widzimy już żadnej innej możliwości.
Nie dokonujemy wycen przez telefon, gdyż wielokrotnie po przyprowadzeniu okazuje się, że zupełnie jest inna przyczyna niesprawności roweru, niż sugerował nam Klient przez telefon.
Jeżeli jesteście Państwo spoza Wrocławia (coraz więcej pojazdów jest do nas wysyłanych kurierem z całej Polski) proszę przygotować pełną dokumentację zdjęciową, ze szczegółowym opisem i przesłać do nas mailem na adres sklep@wishbike.pl i cierpliwie poczekać na odpowiedź. Zazwyczaj odpowiadamy w ciągu 24h, jednakże w sezonie ten czas może wydłużyć się nawet do kilku dni.
UWAGI DODATKOWE
Czas pracy serwisu uzależniony jest od aktualnego zapotrzebowania (działalność sezonowa). Sklep zawsze jest czynny, jeżeli drzwi są do niego otwarte – bez względu na to czy są to formalne godziny otwarcia czy poza nimi. W sezonie te drzwi czasami się nie zamykają 🙂 wiedzą to dobrze Klienci, którzy odwiedzają naszych serwisantów nawet nocą. Natomiast poza sezonem pracujemy formalnie w zależności od natężenia pracy w sklepie. Mamy poza sezonem dużo zleceń wyjazdowych, więc serwisanci często kilka razy dziennie pojawiają się w sklepie. Dlatego jeżeli czas otwarcia sklepu i serwisu, nam nie odpowiada – zawsze można telefonicznie spróbować się z nami umówić w dogodnym dla obu stron czasie. Zawsze aktualne godziny otwarcia umieszczamy na Google – wizytówka firmy, Fb i wywieszamy na drzwiach sklepu.
W sklepie posługujemy się oprócz języka polskiego także językiem angielskim. Ale jak będzie taka potrzeba damy sobie radę dogadać się z każdym (translator).
Jeżeli po wstępnym obejrzeniu roweru uznajemy, że rower nawet po przejściu serwisu, będzie stanowił zagrożenie zdrowia i życia dla użytkownika, zastrzegamy sobie prawo, do nie przyjęcia roweru na serwis. Każdorazowo oczywiście mechanik dokładnie przedstawi Klientowi powód takiej decyzji. Niestety coraz częściej spotykamy się z rowerami, kupionymi z niepewnego źródła, które złożone są z różnych przypadkowych części, jakość użytych części jest poniżej jakichkolwiek progów bezpieczeństwa lub zużycie roweru jest na tyle duże, że jeżdżenie nim zagraża właścicielowi oraz innym uczestnikom ruchu.
Rowery zabytkowe, noname, marketowe bardzo niskiej jakości, typu bagno-rzeka i inne wynalazki PRZYJMUJĘ, jeśli po serwisie jazda nimi nie będzie stanowić zagrożenia dla użytkownika oraz będą posiadać minimum 1 sprawny hamulec, jednakże wycena takich rowerów zawsze jest indywidualna i niezależna od cennika.
Proszę o przyprowadzanie w miarę czystych rowerów, niestety rowery brudne – zabłocone, będą musiały przejść czyszczenie odpłatne – o tym fakcie Klient zostanie poinformowany przy przyjęciu roweru. Czyszczenie roweru, będącego w stanie nie nadającym się do przeprowadzenia serwisu będzie kosztować od 50 zł wzwyż.
Poniższe ceny obejmują samą pojedynczą usługę serwisową bez użytych części:
PRZEGLĄDY
-
PRZEGLĄD "ZEROWY" PRZY ZAKUPIE NOWEGO ROWERU W WISHBIKE 0 zł
-
PRZEGLĄD GWARANCYJNY DO MIESIĄCA OD ZAKUPU W WISHBIKE 120 zł
Powierzchowne czyszczenie roweru, regulacja przerzutek i hamulców, centrowanie i naciągnięcie szprych, kasowanie luzów elementów łożyskowanych, kontrola połączeń śrubowych, kontrola ciśnienia w oponach, smarowanie i impregnowanie. ROWERY ELEKTRYCZNE 190zł.
-
PRZEGLĄD PODSTAWOWY REGULACYJNY 199 zł
Regulacja przerzutek i hamulców, dociągnięcie szprych, kontrola ciśnienia w oponach, smarowanie łańcucha. Dodatkowe usługi osobno płatne. Rowery z naszą naklejką mają poza sezonem rabat 30zł. W sezonie od 1 lutego do 30 września rabat za naklejki nie obowiązuje. Jest to szybki serwis ekonomiczny, który może nie rozwiązywać wszystkich problemów z rowerem, ale daje bardzo dużą poprawę działania roweru za rozsądną kwotę, zalecany np. dla tańszych rowerów służących do dojazdów do pracy i stojących pod "chmurką". W sezonie koszt serwisu to 249zł.
-
PRZEGLĄD GWARANCYJNY DO MIESIĄCA OD ZAKUPU (ROWER NIE KUPIONY W WISHBIKE) 200-250 zł
Powierzchowne czyszczenie roweru, regulacja przerzutek i hamulców, centrowanie i naciągnięcie szprych, kasowanie luzów elementów łożyskowanych, kontrola połączeń śrubowych, kontrola ciśnienia w oponach, smarowanie i impregnowanie. ROWERY ELEKTRYCZNE 290zł, rowery dziecięce adekwatnie taniej. Rower może być przyniesiony w kartonie.
-
PRZEGLĄD PREMIUM/COROCZNY GWARANCYJNY (ROWER NIE KUPIONY W WISHBIKE) 120-349 zł
Sprawdzenie zużycia części, powierzchowne czyszczenie roweru, regulacja przerzutek i hamulców, centrowanie i naciągnięcie szprych, kasowanie luzów elementów łożyskowanych, kontrola połączeń śrubowych, kontrola ciśnienia w oponach, wymiana: łańcucha, kasety, korby, klocków, linek, manetek, klamek, pancerzy, kierownicy, mostka, siodełka, baterii w lampkach; uzupełnienie brakujących śrubek np w błotnikach lub bagażniku, odtłuszczenie tarcz hamulcowych, smarowanie i impregnowanie łańcucha, linek, pancerzy, pedałów itd. W cenie nie ma usługi serwisu amortyzatorów, odpowietrzania hamulców hydrulicznych, dropperów, wymiany suportu, sterów, łożysk piast i owijki. Ceny użytych części, linek, klocków są oczywiście doliczane osobno. ŚREDNIA CENA SERWISU ZWYKŁEGO ROWERU, KTÓRY JEST U NAS PIERWSZY RAZ TO 279ZŁ, ROWER ELEKTRYCZNY TO KOSZT 300ZŁ. Rowery z naszą naklejką mają poza sezonem rabat 30zł. W sezonie od 1 lutego do 30 września koszt serwisu to 349zł i rabat za naklejki nie obowiązuje.
-
PRZEGLĄD PREMIUM/COROCZNY GWARANCYJNY (ROWER KUPIONY W WISHBIKE) 200 zł
Sprawdzenie zużycia części, powierzchowne czyszczenie roweru, regulacja przerzutek i hamulców, centrowanie i naciągnięcie szprych, kasowanie luzów elementów łożyskowanych, kontrola połączeń śrubowych, kontrola ciśnienia w oponach, wymiana: łańcucha, kasety, korby, klocków, linek, manetek, klamek, pancerzy, kierownicy, mostka, siodełka, baterii w lampkach; uzupełnienie brakujących śrubek np w błotnikach lub bagażniku, odtłuszczenie tarcz hamulcowych, smarowanie i impregnowanie łańcucha, linek, pancerzy, pedałów itd. W cenie nie ma usługi serwisu amortyzatorów, odpowietrzania hamulców hydrulicznych, dropperów, wymiany suportu, sterów, łożysk piast i owijki. Ceny użytych części, linek, klocków są oczywiście doliczane osobno. ROWERY ELEKTRYCZNE 250zł.
-
PRZEGLĄD PREMIUM PLUS od 600 zł
wszystko z przeglądu premium oraz rozebranie, czyszczenie i smarowanie sterów, piast i suportu bądź ich wymiana. Cena nie zawiera w sobie kosztów łożysk, osi, kulek i innych użytych części. Rowery typu full suspension, triathlon wycena indywidualna. Rowery kupione u nas zniżka 50zł, z naszą naklejką 30zł.
RAMA
-
Prostowanie haka 25-40 zł
-
Wymiana haka 30 zł
-
Wymiana nitonakrętki koszyka bidonu 60-70 zł
-
Wymiana ramy 250-500 zł
STERY
-
Regulacja sterów 25zł
-
Wymiana łożysk sterów od 50 zł
-
Wymiana sterów od 60 zł
-
Smarowanie sterów od 40 zł
-
Nabicie pierścienia na nowy widelec 15 zł
-
Nabicie misek sterów do ramy 30 zł
KIEROWNICA, MOSTEK
-
Wymiana/montaż kierownicy od 30 zł
-
Wymiana/montaż mostka od 35 zł
-
Skrócenie kierownicy od 40 zł
-
Montaż/wymiana owijki 60 zł
-
Montaż / wymiana rogów kierownicy 20 zł
-
Założenie chwytów 15-30 zł
-
Montaż lemondki 35 zł
PRZERZUTKI
-
Regulacja przerzutki od 30 zł
-
Wymiana i regulacja przerzutki 55 zł
-
Wymiana linki/pancerza i regulacja od 75 zł
-
Wymiana kompletu linek i pancerzy z regulacją od 150 zł
-
Wymiana manetek z regulacją 120 zł
-
Wymiana kółek w tylnej przerzutce plus czyszczenie i smarowanie 45 zł
-
Wymiana wózka w tylnej przerzutce od 30 zł
-
Naprawa manetki od 30 zł
-
Regulacja piasty biegowej od 40 zł
NAPĘD
-
Wymiana/serwis wkładu suportu 70-150 zł
-
Wymiana korby od 50 zł
-
Gwintowanie (wstawienie tulejki helicoil) ramienia korby 80 zł
-
Wymiana tarczy korby 30-60 zł
-
Usunięcie luzu na wkładzie suportu 25 zł
-
Montaż mechanizmu korbowego z regulacją przerzutki od 75 zł
-
Demontaż mechanizmu korbowego od 30 zł
-
Wymiana wolnobiegu/kasety od 20 zł
-
Wymiana/skracanie łańcucha od 30 zł
-
Czyszczenie napędu preparatami od 100 zł
-
Montaż napinacza od 50 zł
-
Montaż pełnej osłony łańcucha od 40 zł
PEDAŁY
-
Wymiana pedałów 25 zł
-
Konserwacja pedałów zatrzaskowych 30-150 zł
-
Regulacja pedałów zatrzaskowych 25 zł
-
Montaż/wymiana bloków w butach od 20 zł
HAMULCE
-
Regulacja hamulca (koło) 30 zł
-
Wymiana szczęk z regulacją (koło) 50-60 zł
-
Wymiana klamek z regulacją (komplet) od 100 zł
-
Wymiana klocków lub okładzin (koło) 35 zł
-
Wymiana linki/pancerza z regulacją (koło) 55 zł
-
Wymiana kompletu linek i pancerzy z regulacją 100 zł
-
Wymiana piwotów (koło) od 30 zł
HAMULCE HYDRAULICZNE
-
Regulacja hamulca (koło) od 40 zł
-
Wymiana klocków hamulcowych (koło) od 50 zł
-
Zalanie/odpowietrzenie hamulca od 90 zł
-
Kompleksowy przegląd hamulca hydraulicznego od 150 zł
-
Skrócenie przewodu od 100 zł
-
Wymiana przewodu/klamki /zacisku z zalaniem od 110 zł
-
Montaż hamulca hydraulicznego z regulacją od 100 zł
-
Naprawa klamki hamulca hydraulicznego od 120 zł
-
Naprawa zacisku hamulca hydraulicznego od 50 zł
-
Wymiana tarczy (koło) od 25 zł
-
Prostowanie tarczy (koło) od 30 zł
-
Odtłuszczenie tarczy (koło) od 30 zł
KOŁA
-
Wymiana dętki/opony od 30 zł
-
Wymiana dętki/opony hamulec bębnowy od 45 zł
-
Wymiana dętki/opony w rowerze z pełną osłoną łańcucha od 80 zł
-
Centrowanie koła od 50 zł
-
Wymiana szprychy z centrowaniem od 60 zł
-
Zaplecenie koła od 120 zł
-
Przeplecenie koła od 150 zł
-
Kasowanie luzu piasty od 25 zł
-
Przegląd piasty, czyszczenie i smarowanie od 70 zł
-
Wymiana łożysk/osi/konusów od 70 zł
-
Serwis bębenka od 100 zł
-
Serwis piasty wielobiegowej od 150 zł
WIDELEC/AMORTYZATOR
-
Wymiana/montaż widelca z regulacją od 100 zł
-
Skrócenie rury sterowej od 30 zł
-
Nabicie bieżni 15 zł
-
Wbicie gwiazdki 20 zł
-
Mały przegląd amortyzatora przedniego 120-170 zł
-
Pełny przegląd amortyzatora przedniego od 250 zł
-
Mały przegląd dampera 170 zł
-
Pełny przegląd dampera od 250 zł
-
Zmiana skoku amortyzatora od 150 zł
-
Ustawienie SAG’u 25 zł
-
Wymiana linki i pancerza blokady od 40 zł
-
Odpowietrzenie manetki blokady od 70 zł
OŚWIETLENIE
-
Wymiana żarówki 20 zł
-
Wymiana lampy 20-30 zł
-
Wymiana przewodów 25-50 zł
-
Wymiana Dynama 25 zł
-
Diagnoza usterki 0-20 zł
-
Montaż oświetlenia na baterie 0-20 zł
AKCESORIA
-
Montaż sztycy od 20 zł
-
Montaż sztycy regulowanej od 50 zł
-
Odpowietrzenie manetki hydraulicznej sztycy regulowanej od 80 zł
-
Montaż błotników szybkiego montażu 30-40 zł
-
Montaż błotników na drutach od 60 zł
-
Montaż fotelika dla dziecka 40 zł
-
Montaż nóżki do roweru 20-25 zł
-
Montaż siodełka od 20 zł
-
Smarowanie siodełka skórzanego 35 zł
-
Montaż bagażnika od 35 zł
-
Montaż koszyka od 25 zł
-
Montaż licznika 25-40 zł
-
Wymiana baterii licznika, lampki 20-30 zł
INNE
-
Pakowanie roweru do wysyłki 100-150 zł
-
Ekspertyza powypadkowa dla ubezpieczyciela 150 zł
-
Roboczogodzina pracy mechanika 200 zł
-
Transport roweru od/do klienta od 80 zł
-
Zlecenie błyskawiczne do 24h, najczęściej ten sam dzień Opłata podstawowa x2
-
Zlecenie ekspresowe do 48h Opłata podstawowa x1,5
-
Reklamacje na nasze usługi uwzględniamy do 14 dni od odebrania roweru z serwisu, na części gwarancja producenta 2 lata.
Skontaktuj się z nami
Serwis rowerowy Wrocław Sklep rowerowy Wrocław Rowery Wrocław Serwis hulajnóg elektrycznych Serwis hulajnóg Wrocław Profesjonalny serwis rowerów Naprawa rowerów Wrocław Serwis rowerowy Klecina Serwis rowerowy Krzyki https://www.google.com/maps?cid=5758739782730866746