Czy muszę się umawiać na serwis roweru?
Nie, zapraszamy z rowerem w godzinach otwarcia sklepu. Serwisant podczas wstępnych oględzin powie co warto w rowerze zrobić, wyceni i po zaakceptowaniu przez klienta poda termin na kiedy rower będzie gotowy.
Czy godziny otarcia sklepu są stałe?
Godziny otwarcia są sezonowe. W miesiącach kwiecień, maj, czerwiec pracujemy zazwyczaj z niedzielami włącznie. Aktualne godziny są zawsze na bieżąco podawane na Google Maps przy naszej wizytówce,.
Czy w sklepie stacjonarnym można płacić kartą?
Tak, można, blikiem również 🙂
Czy jeżeli nie znalazłem interesującego przedmiotu bądź jest chwilowo niedostępny to czy jest możliwość zamówienia go w inny sposób?
W takim wypadku prosimy o kontakt meilowy lub telefoniczny i nasz pracownik postara się podać najszybszy możliwy termin dostępności danego towaru.