Jak serwisujemy?

Wishbike = 100% zadowolenia

Serwisujemy i obsługujemy klienta, tak jak sami byśmy chcieli być obsługiwani. Zawsze na pierwszym miejscu stoi zadowolenie klienta. Dobry mechanik musi mieć trochę cech dobrego lekarza. Rower jest zbudowany z wielu elementów, które wzajemnie na siebie wpływają tak jak w ciele  człowieka. Czasem żeby rozwiązać problem np. z przerzutką trzeba wymienić kasetę i łańcuch, naprostować hak, usunąć luz na piaście, wymienić pancerz i linkę i dopiero na końcu wyregulować przerzutkę. Powyższe czynności mogą spowodować kilkukrotny wzrost zakładanego kosztu naprawy. Przy przyjmowaniu roweru na serwis staramy się zawsze poinformować klienta o dokładnym koszcie naprawy i zrobić wszystko co trzeba, aby rower był nadal sprawny, klient nie musiał wymieniać pół roweru, a środowisko nie zostało obciążone częściami, które jeszcze mogły posłużyć setki km. Nigdy nikogo nie okłamujemy, mamy krótką pamięć i lubimy spać spokojnie 🙂 dlatego staramy się robić wszystko najlepiej jak się da, i tego się trzymamy. I za to doceniają nas setki klientów, a w przyszłości miejmy nadzieję tysiące i miliony 😀

Zamknij
×
×

Koszyk